الصفحات

توب الدنيا ... يتغير شكله ولونه ومقاسه كل شوية ... شوية يضيق... وشوية يوسع .... شوية لون برد الليل... وشوية لون دفا الشروق ...


الخميس، 17 ديسمبر 2009

ترتيلة عمري تتناغم مع صوت الاحساس النابض به قلبي وصدى "أحببتك" تغشى جموع الكلم ... كرواية عمر .........

هناك تعليق واحد:

tota veta يقول...

من اول يوم دخلت المدونة دي وانا حاسة انها بتاعتي وليا فيها..بس مكنتش عارفة الاحساس ده اللي واصل لدرجة اليقين تفسيره ايه ولا جي منين!!.. بس انا بحترم احساسي اوي.. وبثق فيه.. وكان اقرب تفسير هو الراحة للمكان..الراحة للأفكار.. الراحة للاحساس..كنت حاسة ان كل مفردات المدونة فيها مني وفيا منها..بس بالرغم من كل ده مكنتش اتخيل ان هيجي اليوم اللي هبقي فيه شريكة فعليه ,وأقول بأعلي صوت المدونة دي ملكي بتاعتي انا شريكة فيها ياناس..وأجمل احساس لإسمي اجمل احساس ليا كلي علي بعضي اهو مكتوب فيها..وطلع التفسير الحقيقي اللي حسيتة من أول نفس اتنفسته في المدونة هو ان صاحب كل المفرادات دي هو اللي طلع حتة مني وانا حتة منه,الحتة اللي مكملتش غير بيها..علشان استحق لقب انسان:):)